syyskuuta 20, 2012

vuosisadan kamera-ahdistus

pum
mulla on ihan kamala kamera-ahdistus. nään kameran telineensä päällä ja tiiän että mun pitäisi kuvata blogia varten. teitä varten. mutta mä en vaan tahdo kuvata. mä en pysty. tää tilanne alkaa oikeasti jo lamauttamaan mun halua kuvata yhtään mitään. en oo saanut otettua hyviä kuvia niin pitkään aikaan etten jaksa enää edes muistella. ahdistaa niin paljon. viimeajat mä en ole mitään muuta tehnytkään kun säästänyt uuteen kameraan. oon kyllästyny jatkuviin virheilmoituksiin ja käsiinhajoavaan kameraan. toivon että saan mun inspiraatiota edes palasen takaisin. mun pitäis pitää kuvaamisesta ja kaikesta siitä, mutta tällähetkellä välttelen koko asiaa. sääli.
huomasimpa muuten että teitä on jo yli 90.♥

5 kommenttia:

Fairyfloss kirjoitti...

Sun kuvat on aina niin hyviä! Kateellisuus iskee!

Helmi kirjoitti...

aivan ihana kuva! :> & sun blogi on ihana!

sanna kirjoitti...

fairyfloss, AWW et arvaakkaa miten piristää just nytte tuollasset kehus C: kiitos kamalasti <3

helmi, oioi kiitos paljon paljon paljon <3

mona kirjoitti...

wau toi kuva ! o:

sanna kirjoitti...

mona, hiii kiva että tykkäät c: <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce