kesäkuuta 22, 2012

i've been missing you so much, have you been missing me at all?

MUMMO
mulla on vähän haikee, siniharmaa olo. tasan vuos sitten olin tosi ilonen. mulla on ikävä sitä ketä mulla on aina ikävä. emmi on rakas ja tahon halata sitä ja tuoksuttaa sitä koska se tuoksuu parhaalta kaverilta. mulle kuuluu hyvää ja on lämmintä ja flanu on pehmeä. masentaa ajatella että tästä lähetään meneen vaan talvea kohti. mutta ehkä mä en oo nii surullinen tulevana talvena. jotenki toivottavasti se olisi mahollista. ehkä mä en edes mieti talvea vielä. fiksu kakara.

huonoin postaus ikinä. oon pahoillani, mulla ei oo keskittymiskykyä. south park hämää mua vieressä ja koittaa kiskoa mun silmiä kovasti tv-ruutua päin. jotain avaruus jotain. polttaako tähdet jalkapohjia? jos mä saisin nähä unta mistä tahansa nii varmaa näkisin ison salin mikä on täynnä tähtiä. tai sitten mä voisin vaan muuttaa tähtitorniin. heti.

4 kommenttia:

jonna kirjoitti...

sö oot ihana

sanna kirjoitti...

jonna ITSE OLET :3 <3

nea kirjoitti...

haastoin sut! :)
http://helmi-nea.blogspot.fi/2012/06/haaste_25.html

sanna kirjoitti...

nea, oi kappas kiitos! oon surkee saamaa aikaseks näitä haasteita mutta koetan toivottavasti toteuttaa! :DD

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce