kesäkuuta 25, 2012

i wish that this night would never be over

lyrics
mä tunnen olevani vähän huono fanityttö kun vasta yöllä sain tietää että adamilta on tullu taas musavideo. miten mä voin olla näin jäljessä tästä... tää musavideohan tuli jo ennenku koulut loppu. tosin mä en paljoo koneella ole ollut koska edellee paskana. anyways, olisitte vaan nähneet mun ilmeen kun yöllä kattelin musavideoita ja tää pomppaa silmille.

tää on kyllä kieltämättä erilainen musavideo kun adamin muut, mutta mun mielestä iha positiivisella tavalla. hoho minä tykkään en voi lakkaa ylistämästä tämä on hieno aaaaäää. tykkään kyllä enemmän kuin paljon. ei mulla kyllä ollu yhtää mitää muuta asiaa, kunhan tulin ylistämään. adam on ihana. tai siis kuunnelkaa nyt sen ääntä. my_gosh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce