kesäkuuta 26, 2012

numbing the pain for a while will make it worse when you finally feel it

deathly hallows
lovleh
tietääkö kukaan mistä saa heliumia? mä tahdon lähettää viestin taivaaseen ilmapallolla mutta mulla ei ole lentävää viestinviejää. mulla on paljon asiaa, mä tahdon kiittää ja mä tahdon pyytää että mun rakkaasta pidetään huolta. mä tahdon pyytää anteeksi sitä ettei keretty tavata. mä olisin halunnut. mä tahdon pyytää anteeksi etten mä saapunut puolisen vuotta aijemmin. mä tahdon sanoa, että mä tahtoisin korjata kaiken jos mä vaan jotenkin pystyisin.

mä tahdon sanoa että toivon meijän voivan vielä tutustua. on kai se vielä jotenkin mahollista? mä tahdon kysyä onko mahdollista ikävöidä jotakuta joka lensi taivaalle ennenkuin koskaan kerettiin tavata. oikeestaan mä en välitä onko mahdollista, mulla on ikävä. mä tahdon kertoa että mulla on ikävä. mä tahdon kertoa että mä tahtoisin pyytää häntä suojelusenkeliks. mä tahdon kertoa, mulla on paha mieli siitä mitä tapahtu. en mä tiedä. mä vaan tarvitsen ilmapallon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce