kesäkuuta 19, 2012

uutta ulkoasua pukkaa

ollieee
mä oon koko illan/yön tapellu tän bloggerin kanssa että se suostuis tallentamaa mun epämääräset ulkoasun tapaiset. kyllä se neljännellä kerralla suostu. tai neljännelläsadannella. ikuisuus on ollut mielenkiintonen; mä olen koodannu kolme tuntia ja kulta on pelannu ratchet ja clank kakkosta. tätä on terve ja mallikelpoinen parisuhde. mä oon kauheen väsyny, kai mä häviän kohta johonkin sumuun ja lakkaan ajattelemasta. joka tapauksessa tässä olis uutta ulkoasua.

en mä pääse eroon noista sulista ja tästä sinertävästä väristä. kai ne on jotenkin vapautta tai rauhaa tai merituulta. mä pyrin ajattelemaan paljon ja siltikin olla ajattelematta liikaa. niinkun ajatella vaan sellasia asioita mitkä tekee iloiseks tai jotka ei ainakaan sais pahalle mielelle. jos mä saisin päättää, niin mulla ois avaruus katossa ja aallot seinillä ja se kaikki sopisi yhteen. voi kun mä toivoisin että mulla ois vielä muumipappa ja meri kasetti-äänikirja. siinä oli aaltoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce