maaliskuuta 10, 2012

LLAMA IS IN DA HOUSE

HINTTIÄ ON1 HINTTIÄ ON2
saanko seota? kiitos. ÄFOAKFOAEJGOAEKPOGAJHGOSJHOA EMMI ON TÄÄLÄ EMMI ON TÄÄLÄ EMMI ON TÄÄLÄ!!!! emmi ei oo ollu täälä elokuun jälkee ja nyt se on taas! laama on palannut kaupunkiin. me ei olla tehty oikee mitää paitsi nukuttu mutta ei se mitää koska emmi on kewl. emmi on nii söpö kattokaa sitä eikö ookkin ♥ paw mun kaverit on söpöjä.

mulla on nii kivaa vaikka eilen yöllä olinki nii äkäne ja vihanee. mutta ei siitä sitte sen enempää. musta vaa tuntuu että jotkut ihmiset vois kadota tän maan päältä eikä kukaan jäisi kaipaamaan. en mä tiiä onko se ilkeesti ajateltu mutta ei mua kyllä toisaalta kiinnostakaan koska multa ei heru sympatiaa tietynlaisille ihmisille. nojoo, mutta tänää me mennää emminkaa kalelle kattomaa kaikki lotrit (jälleen) ja meilä tulee olemaa kivaa. tulee sinne toki muitaki ihmisiä, mutta äöäöäöä oon aivan liian hienoissa tunnelmissa kirjottaakseni nyt, palaillaan huomenissa! 

3 kommenttia:

Paula kirjoitti...

paaw eemmiii!!! ootte söpöi<3 :)

Anna Käyhkö kirjoitti...

oootte söpöjä :::D

lauantaimurhetytto.blogspot.com

sanna kirjoitti...

polly ME OLLAAN KARSKEJA <3
ansma WÄ kiitos! :DD

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce