maaliskuuta 11, 2012

she is everywhere i go, everyone i see

välimatka3 välimatka1 välimatka4 välimatka2
kaikenkaikkiaan meilä oli kivaa ja me naurettiin mutta ny mulle on haikee olo. tahon emmin takasi tähä vieree, sitä on kiva halailla ja mä pidän siitä miten se tuhisee kun se nukkuu. kai se mitä mä tahon sanoa on se että emmissä on kaikkia niitä pieniä asioita jotka tekee ihmisestä ihanan ja mielenkiintosen ja ainutlaatusen ja mua surettaa luopua kaikista niistä asioista taas ensikertaan asti ku tavataan. välimatkat on sieltä jostain helvetin syvältä.

me katottiin leffoja ja mä nukahdin ja sätkin ja inisin ja kysyin että tuleeko kale munkaa uimaan. ainiin, tulihan sitä motattua emmiä turpaankin. pakko rakastaa näitä kaikkii asioita mitä teen unissani. oli surullista saattaa emmi junalle ja ku mä kävelin sille laiturille mistä n-junat lähtee keravalle päin niin mä itkin. onneks kale tuli meille koko tän häsläyksen jälkeen, en halunnu olla yksin. just wanna say i miss u already emmi.

2 kommenttia:

emmi kirjoitti...

rakastan sua <3

sanna kirjoitti...

mäki rakastan sua <3 c:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce