maaliskuuta 06, 2012

fourtheenth floor pale blue eyes

slowly1 slowly5 slowly8 slowly6 slowly7 slowly9 slowly10 slowly4
mä oon nukkunu koko päivän pois sen jälkeen ku tulin koulusta kotiin ja silti mua väsyttää. kale on huono paistamaan kanaa ja sai palohälyttimen huutamaan mutta mä pidän siitä kun se on niin hölmö. mä olen kuunnellu parachutea koko päivän ja etenkin tota biisiä koska musta se vaan on piristävä jollakin tapaa. ootan kesää enemmän kun ikinä.

she shows me everything she used to know; picture frames and country roads, 
when the days were long and the world was small.  she stood by as it fell apart to separate rooms and broken hearts but  I won't be the one to let you go.

9 kommenttia:

JE kirjoitti...

oot söpö♥

sanna kirjoitti...

j & e woakwofja aw piristyin ihanaa kiitos <3

Paula kirjoitti...

noi sun silmät tos ekas kuvas... wow..<3

sanna kirjoitti...

polly aw kiitos mäki tykkään niitten väristä tossa !

emi kirjoitti...

.. kuolin :D:D:D:D:DDD en kestä sanna apua ahahahah ha ha haaaaaaaa apua oon ihku manaatti. mut ihan vaa sitä et a) oot supersöpö ja sun simmut :c b) kesä on lähellä jo! c) ja superhyvää synttärii hobittimieheke c;

anteeks asiallinen

sanna kirjoitti...

EMI MÄ SULIN KU NÄIN TON KUVAN KU SE OLI NII SULONE NII OLI PAKKO LISÄTÄ :DDDD sun on pakko korsoutua pian emi mullon sua ikävävävä <3

emi kirjoitti...

:DDDDDDDDDD MANAATTIHOBITTI oot ihana <3 mullaki on sua nii superhurja ikävä mä lupaan korsoutuu pia):

Anna Käyhkö kirjoitti...

sulla on ihana blogi, tykkään ihan älyttömästi tosta villapaidasta! :)

lauantaimurhetytto.blogspot.com

sanna kirjoitti...

ansma, wä kiitos kauheesti <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce