helmikuuta 25, 2012

take these broken things, turn them to something

kale tuli eilen ruotsista ja mä olin vähän enemmän kuin ilonen eikä musta ottanu kukaan mitään selvää kun innostuin nii kovin nähdessäni ton ihmisen pärstän. mulla oli niin kova ikävä. eilinen ilta oli kaikinpuolin mielenkiintonen, musta tuntuu että siitä saa itse kukin kuulla vielä hetken aikaa jälkeenpäin. mustat kissat on pelottavia sähistessään.
wäw1 wäw2 kattokaa mitä tua rakas oli tuonu mulle ruotsista. meinasin itkeä, ihan oikeesti. en toki saanut kauheeta kohtausta kun se ton mulle anto, hypistelin tota levyä mukavan tovin. se on nii hieno. mä oon maalannu tänään seinää, nyt se kuvastaa mua enemmän. kattokaa mun peukaloo ja arvatkaa mikä väri.

7 kommenttia:

kikka kirjoitti...

LEVY !!! MÄKI HALUAN TUON osiokoak

Paula kirjoitti...

OIOI LEVY!!! ja oikeesti en koht enää kestä tota teijän söpöilyy... :D

sanna kirjoitti...

kikka JOO KALE ON PARAS JA TUO MULLE KIVAA TAVARAA eiku juu on se muuteskii paras KYLLÄ SÄ KÄSITIT MITÄ MÄ TARKOTAN HIENO LEVY ON OIKEESTI WÄ SIINÄ ON SÖPÖJÄ BIISEJÄ KYLLÄ ON WÄ CCC: <3
polly AEPFKAOWF LEVY KYLLÄ melkee itkin. ja en mäkää kestä ton yhen söpöilyy, mut onneks tässä parisuhteessa on yks petolinnunperse (=minä) tasottamassa tilannetta.

Tanja kirjoitti...

ite sain ton levyn tammikuun alus, se tunne..♥

sanna kirjoitti...

tammy, jep toi on ihana levy ai että <3

Paula kirjoitti...

petolinnunperse.... NAUROIN!!!!! :D:DD

sanna kirjoitti...

polly JOO OLEN ! :DDD <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce