helmikuuta 27, 2012

tää on huono postaus

mä olin tänään ekaa kertaa koulussa loman jälkeen. en mä tykänny, oli raskasta vaikka oliki viikon helpoin päivä ja nyt mä oon väsyny. psykan tunnilla rikoin tuolin selkänojan. se vaa räsähti rikki. kale tuli meille syömään, se on säästölinjalla eikä se voinu ostaa ruokaa ennenku meni kotii syömään ja kun se lähti niin mä nukahin ja näin unta kaloista. mä en tiedä mitä se tarkottaa vai tarkottaako se mitään, ehkä ei. mutta mä pidän tosta seinästä.
leijona2leijona1leijona mä oon jo pitkään metästäny uusii kirjoja ja kun mä yks päivä kävin hakemassa mun enkunkirjatilauksen niin näin että kirjakaupassa oli tarjous että kolme pokkaria kympillä. joten mun oli pakko ostaa pokkareita. koska ne on kivoja, ne näyttää siltä että niitä on rakastettu. noitten kahen lisäks ostin vielä skeittari nimisen kirjan koska mun pitää lukea se äikäntunnille. mun uusi sänky tulee keskiviikkona, mä en jaksa odottaa.

12 kommenttia:

pauliina kirjoitti...

ihana huone ja ihana sinä. :---))

sanna kirjoitti...

bella, wkoasoeoaw kiitos kauheesti wä <3

Anna kirjoitti...

ompas toi seinä hieno :>! mun kiinnostus heräs tonne sipsipussiin sun sängyllä .. tuli nälkä :--( (tiedän että kiinnosti)

sanna kirjoitti...

anna, kiitos ! <3 ja haha i feel for u bro mullaki tulee aina nälkä ku nään kuvissa ruokaa :DD !

emi kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
emi kirjoitti...

NONIIN rakastat sua oot ihana ja sun seinä on supersöpö ): nähään pian ♥

sanna kirjoitti...

emi y u so cute mun on ikävä :CC <3 nähään rakas <3

emi kirjoitti...

nii nähää :c ps. varo julisteiden putoushyökkäystä ja oot vaihtanu järjestystä !

Anonyymi kirjoitti...

oi kun sulla on ihana huone : )

sanna kirjoitti...

CRT, kiitos kauheesti itekki tykkään nytte! C:

Paula kirjoitti...

paawaw sun huone on iihana!!<3

sanna kirjoitti...

polly, hah kiitos <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce