helmikuuta 23, 2012

by rights we shouldn't even be here

iltaaa3 iltaaa4 iltaaa1 iltaaa6 iltaaa7 iltaaa2
olin tänään korsossa ja sain inkalta muistitikun missä oli kuvia meijän eräästä lotr-maraton yrityksestä joulukuun lopulta. musta nää kuvat oli niin kivoja että aattelin julkasta pari, vaikka ite tapahtumasta onki menny jo sen kaks kuukautta. musta oli nii piristävää kattella näitä kuvia, toi oli kiva ilta/yö tai mitä tahansa ja niin. oon vahvasti sitä mieltä että minä ja inka taijetaan olla molemmat sukua rotille. tai ehkä vesirotille jopa. tää oli ny vähä erilainen postaus ku multa yleesä tulee, mutta aattelin että kiva näyttää vähä niitäki ihmisii kenenkaa mä suurimman osan ajastani täällä vietän. ps kale älä sitte inise su kuvasta, oot suloi, vaikkaki vähä epätyytyväine.

2 kommenttia:

Paula kirjoitti...

kivan kuvan minusta laitoit kiitos <3 :D ja kale on oikeesti iha liian sulone.. se ei vaa ite myönnä sitä :)

mun pienet vesirotta hobitit!!<3

sanna kirjoitti...

polly se on hiano kuva susta! :DDDD ja kale on paras ja suloi ja paw c: <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce