helmikuuta 22, 2012

i’m a phoenix in the water, a fish that’s learnt to fly

rainbow rainbow1
kale lähti ruotsiin. mä en pidä siitä ajatuksesta että joudun olemaan ilman sitä. mutta kai mun pitää totutella siihenkin ettei toinen aina ole vierellä vaikka sitä kuinka tahtoiskin. mulla ei oo suunnitelmaa huomiseks päiväks, sen tiiän että saan olla yksin kotona. aattelin herätä juomaan teetä siinä jossain vaiheessa päivää kun hyvältä tuntuu. mä tahtoisin mun elämän ekan sormuksen. siinä ois pöllö. musta tuntuu että sellanen vaan sopis mun etusormeen.

'cause they say home is where your heart is set in stone, where you go when you’re alone, is where you go to rest your bones. it’s not just where you lay your head, it's not just where you make your bed. as long as we’re together, does it matter where we go?

6 kommenttia:

kkiki kirjoitti...

WWWUT, eiks sul oo ollu koskaan sormusta ? DD:

sanna kirjoitti...

kiki, ei mul oo DDD: never semmosta sormessa pidettävää DDD:

kkiki kirjoitti...

NYT JUMALAUTA, MÄ OSTAN SULLE SORMUKSEN !!!11111

sanna kirjoitti...

PUDDING U CRAZY MIRACULOUS MAN !!!! <3

aili kirjoitti...

sun hiukset on niii kivat !

sanna kirjoitti...

aili, haha kiitos! :D

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce