helmikuuta 20, 2012

have you had enough ?

anger mä oon ollu eilisen illan ja yön ja tän päivän niin käsittämättömän vihanen että mua on itteenikin jo pelottanu se. mä en oo vihainen ihminen, mä oon harvoin oikeesti vihanen. äkänen mä saatan olla ja varautunut, mutta en mä yleensä oo vihanen. pahinta siinä on varmaan se että ei osaa ilmasta sitä tunnetta sanoin, enkä mä sattuneista syistä enää tiedä miten päästää vihaa ja agressiota ulos. riehuminen, potkiminen, huutaminen ja lyöminen näköjään auttaa vähän. note to self; don't do it. 

  So tear it, brick by beam by pain by memory 
stare at all the nothing you created.

5 kommenttia:

kkiki kirjoitti...

:cc onks jotai tapahtunu ? <3

Tanja kirjoitti...

mikä ikinä sulla onkin, ihan hirmusti jaksamisia!! (:

sanna kirjoitti...

kiki, nooo ei nyt sinänsä, mun pää vain on vähän hassu c: everything's ok
tammy, kiitos kauheesti! C: ei tässä mitää vakavampaa kai. c:

milja kirjoitti...

ihana blogi! rakastan tätä ulkoasuu :)

http://u-nfabulous.blogspot.com/

sanna kirjoitti...

milja, kiitos kauheesti, kiva että tykkäät !

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce