helmikuuta 19, 2012

stay with me, this is what i need, please

memories4 memories2 memories5 memories3
mulla on huonot lähtökohdat ja kipeä sielu, mulla on lapsen mieli mutta mä olen kasvanut liian varhain.
mulla on aikaa ihmetellä maailmaa ja kiivetä korkeammalle, mulla on ajatusmaailma joka on taivaansininen.
mulla on tarve olla jotain parempaa sille ketä mulle on tärkeä, mulla on sisintä painava halu löytää vastauksia.
kuka mä oon, mistä mä tuun, mitä mä haluan, minne mä kuulun, missä mun koti on, miten mun sydän jaksaa.
mun päässä on myrsky joka ei oo laantunut kaheksaan vuoteen, mun päässä on hyviä ja pahoja ajatuksia.

milloin musta tuli rikkinäinen ihminen, sellanen jonka silmistä näkee piilotettuja tapahtumia ja sanoja ja katkeruutta.
sellanen joka pelkää katsoa ikkunoihin ja sellanen joka näkee välillä vaan pimeyttä kaikkialla.
sellanen joka miettii että miksei me kaikki vaan voitais olla tunturipöllöjä ja lentää vapaina, mennä täysin vaistojen mukana.
mulla on huonot lähtökohdat ja kipeä sielu. mutta kyllä mä tiedän että mä osaan parantaa sen kaiken.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce