marraskuuta 27, 2011

call off the search, i'm coming home



kiitos lukijat, teitä on jo 30! (: superpiristävää kiitoskiitos
mä olin tänään jossain ihme nuvatapahtumassa missä oli kaikkii jaloillee pyrkivii bändejä ja jotai vähäse jo tunnetumpii tai jotain. en mä oikee ymmärtäny sitä mut oli se iha ok ainaki verrattuna kylmään ulkoilmaan. ja näin paulaa mikä oli ihan sairaan kivaa koska en oo nähny sitä sillee ns. kunnolla pitkää aikaan. kävin tänää aamulla heittämässä parit vastaukset ruotsin kokeesee, mä en vaa osaa mut ei se kai haittaa.


näitten asioitten lisäks mä oonki sitte tänää vaan tehny jotain äikän pakollista kirjamessuraporttia viimehetkellä etten reputa koko kurssia ja joudu käymää sitä kokonaa uudestaan. koska that would be not cool at all. ei täs muuten mitää muttaku minna lindgrenin haastattelu kirjasta "sivistyksen turha painolasti" ei pahemmin inspannu kirjottamaa 3000 merkin tekstii. haukuin sitte koko haastattelun pystyy, ainaki oon kirjottanu sen tekstin. se onki sitte taas täysin eri asia että mitä mun äikänopettaja siitä tykkää... eheheh. we'll see.

5 kommenttia:

Paula kirjoitti...

sanna teijän ois pitäny jäädä pasaa kuuntelee :D mut joo oliihana nähä<3

sanna kirjoitti...

haha mutku se oli vasta vikana! :DDD ja nii olii <3

Helmi kirjoitti...

Tiiäks ku sul on monesti sellasii kuvii mitkä näyttää sellasilt kalansilmä linsil otetuilt ni millä sä otat niit ? Tai aattelin et onks sul sellane lisäke tohon sun kameraan vai onkse ihan kokonaan eri linssi.. Oon yrittäny ettii sellasii kalansilmä linssi hommii mut ne on iha sika kalliit :D:D Sul on hienoi kuvii ja sori tää on aika sekava ja random tää teksti xd

sanna kirjoitti...

Helmi, joo siis mullo iha eriksee kalansilmäobjektiivi toho kamraa, joku samyangin halppis se oli :DD

aww kiitos!

Helmi kirjoitti...

aa okei kitoos :D:D

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce