marraskuuta 25, 2011

fuck.diet.fuck.diet.fuck.diet.fuck.diet

mun elämä menee sillee aika tasasta alamäkee mut toisaalta mä oon sillee ajatellu et menee jos menee. en mä voi siihe vaikuttaa tän enempää. tää on asennepaita ja musta tuntuu et mun pitäis käyttää tätä paljo enemmän. ehkä laitan tän huomenna ku mulla on ruotsin koe. preppaus alkaa puol yheksältä aamulla. mullo semmone olo et taijan laattaa ku joudun kattoo sitä laitosta lauantainaki. ja vielä ruotsin koe. huhhuhu.

mullo semmone olo et tarviin mun elämää semmosen ison, paksun, pitkän ja harmaan villatakin. no money no honey mut ainaha sitä voi haaveilla. ja sitte musta tuntuu et tarviin kanssa the legend of zelda; skyward swordin mut seki taitaa jäädä haaveeks nyt ainaki hetkeks. mullon tarkkaa mielessä millasen kangaskassin mä oikee tahtosin ni kai mun pitää täs joku päivä raahautuu tiimariin hakee pari valkosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce