joulukuuta 01, 2011

summer, where'd you go?

mä_tarvitsen_auringon valoa. mieli on nii synkkä tän jatkuvan pimeyden vuoks ja mua masentaa ajatella että vielä ei olla edes puolivälissä. se, että istuu päivän ainoot valoisat tunnit koulun sisällä näkemättä ees pihalle, alkaa pikkuhiljaa viemää voimia. ihan ku eläis koko ajan pimeessä. katoin tänää vanhoja kuvia kesältä ja keväältä ja mulla on oikeesti sellanen olo että ei herrajestas onko joskus ollu noi valosaa ja noi lämmintä. miks nyt pitää olla talvi? nyt on joulukuun eka päivä eikä korsossa oo edes satanu ensilumet vielä. mä en taho mustaa joulua.

lupaan ottaa ens kesästä kaiken irti, mun on pakko. aijon viettää mahollisimman paljon aikaa kiimingissä ja turussa ja sitte korsossaki pyöriä kavereitten kanssa. aijon_uida_ja aijon yrittää ruskettuu. tiiän ettei se todennäkösesti onnistu, en voi pakottaa kalkinvalkosta ihooni ruskettumaan mutta ehkä mä jotain keksin. aijon käyttää shortseja vaikka ihmiset kattoiski mua. ja aijon syyä jätskiä ja liottaa jalkoja laiturilta illalla. ja lohduttaudun ajatuksella että ens kesänä mun hiukset on kasvanu jo jotai 7cm pidemmiks. toivottavasti...

4 kommenttia:

Paula kirjoitti...

sanna nåå kuvat on ihania<3 oot söpö :) (ja nii on myös inka ja emi<3)

sanna kirjoitti...

mäki tykkää näistä kuvista! tulee iha kesä mielee ai että <3 c:

emi kirjoitti...

oioi sanna oot nii söpö ♥ kyllä se alkaa pian taas valostuu kunha vuos vaihtuu ):

sanna kirjoitti...

emi sinä oot söpö <3 ja niipä onneks kohta .... pian on vaa se pimein aika vuodesta mut eiköhä tästä sinnitellä iha kunnialla ny läpi c:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce