huhtikuuta 08, 2011

Kill me, please


Vihaan mökkeilyä. Vihaan sitä ihan oikeesti. Mä inhoon olla jossain missä en voi nähä mun kavereita tai jutella niille. Mä vihaan pitää niitä samoja pandatossuja joka vitun kerta ja teeskennellä että mulla on tosi kivaa. Mä vihaan niitä jääkylmiä lattioita joille ei voi astua ja mä vihaan sitä ääntä kun puut rätisee takassa. Mä vihaan sitä vanhaa pientä telkkarin ruutua ja mä vihaan saunomista. Mä vihaan kaikkea mökkeilyssä.  

Musta on niin ahistavaa leikkiä että kaikki on hienoa ja mulla on hauskaa kun istun mökin sohvalla kolme päivää putkeen. Kun multa menee kaikki ohi mitä tapahtuu ja kun mä eristäydyn sivistyksestä jonnekin keskelle jotain vitun takakorpea. Mulla särkee niin paljon päätä ettei se edellinen ollu mitään tähän verrattuna enkä ees nää kunnolla kun sattuu nii paljon. Kuolen tähä.

Olkaa kilttei hakekaa mut pois, olkaa nii kilttejä. 

2 kommenttia:

Nanami kirjoitti...

Yritä pikkuinen pärjätä mökkeilyn kurjuuden keskellä! Tiedän miltä se tuntuu .__. itsekkin vihaan mökkeilyä, varsinkin kun mökki on toisella puolella Suome -__-

sanna kirjoitti...

nanami, juu kyllä mä pärjäilen täällä, nyt varsinki ku löysin keinon olla koneella = pelastus. no nii oikeesti, mökkeily on jotain niin kamalaa, joteki nii ahistavaa. :c

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce