huhtikuuta 06, 2011

it has to be on the show

kyllä tosiaan, kuvissa mä istun oikeesti kasvihuoneessa kuvaamassa. se on ihanteellinen paikka, ei liian kylmä koska siellä ei tuule ja tarpeeks valosa. alan varmaan kuvaamaan siellä useemminkin, hehee. paitsi sitten ku kesällä se täyttyy jostain randomkasveista joista ei kukaan ota selvää.

musta on tuntunu koko päivän vähän siltä että oksennan mun sisuskalut ulos hetkenä minä hyvänsä. lisäks mulla on ollu pää niin kipee koska mulla on niskat niin jumissa etten osaa ees kuvailla tätä kipua. oikeesti oi että vihaan telinevoimistelutestejä ja itteeni siitä että suostuin tekemää monta takaperinkuperkeikkaa peräkkäin, shame on me. nyt kidun hitaasti hengiltä ihan vaa oman tyhmyyteni takia, damn it. miksen vaan valinnu jotain muuta, miks takaperinkuperkeikat.

koulussa oli tylsää, meil oli yh'n koe enkä osannu ja mua häiritsee. kaikenlisäks multa loppu kynästä lyijy ja oli hieno fiilis. sain mä sinne jotain selitettyä, mua ei kuitenkaan paljoo lohduttanu tieto siitä että kaveri oli vetäny yli konseptin tekstit ja ite sain vaa vähän yli sivun. no, ainaki yritin. ei se koe ollu ees vaikee, mä vaa en hallitse.
kuka vois olla rakastamatta tätä? ihan oikeesti tosissani kysyn, kalatoveri on niin ihana ettei mitään rajaa enkä tajuu miten tällasta ihmistä voi joku inhota. katsokaa sitä, se on oikeesti niin sulonen, hauska, ihana ja kaikkea maan ja taivaan väliltä. mua vaan ärsyttää kun se törmää tyhmiin ihmisiin jotka lopulta särkee sen sydämen. tyhmät nimeltämainitsemattomat pojat jumalauta jarrodille ei tehä paskasti. 

kalatoverin kissa on söpö. sen nimi on prince ja se on huomionkipeä. 

2 kommenttia:

kkiki kirjoitti...

hipster oot söppänä ♥

sanna kirjoitti...

MIES ITSE OLET <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce