huhtikuuta 09, 2011

Somebody help me

kuvasta huokuu mun suunnaton rakkaus tätä helvetillistä peräkorpee kohtaan... 
... bongatkaa myös viimesimmän muodinmukanen mökkilook.

aivan, oon seonnu, seonnu ja seonnu täällä korven keskellä. aamulla istuin neljä tuntia putkeen sohvalla ja tuijotin minitelkkarista kakkosta, koska mikään muu kanava ei toimi kunnolla vaan pätkii. kyllä mä yritin hetken kattoa tomia ja jerryä, mutta tulin siihen tulokseen että mökki yrittää tahallaan tapattaa mut tylsyyteen ja vaihoin uutisiin.

oon vaan kuvannu tätä ykstoikkosta ja tylsää luontoa mitä täältä löytyy, ja tottakai roosaa. roosa ei oo tylsä, sitä on itseasiassa aina yhtä kivaa kuvata. lepposa koiramummo.
yks hyvä asia täällä olossa kuitenki on ollu. mä oon saanu tehtyä äikän päättöprojektia eteenpäin koska en oo päässy nettiin mutta oon tahtonu olla koneella (addiktiko?). seurauksena se että oon saanu nyt 1/3 mun projektista tehtyä ja oon helvetin ylpee itestäni sen vuoks.


mua huolettaa, koska tää blogi on valumassa just siihen suuntaan mihin en sen haluu valuvan. huonoja kuvia, huonoa tekstiä, huonoa kaikki. ehkä mä saan vielä kaiken korjattua, kyllä mä uskon niin.

mulla on teille yks söpö juttu. me ollaan inkan kanssa tehty kuvistunneilla nyt jo jonkin tovin ajan savista harry potteria, ihan vaan sen takia koska meijän piti tehdä jotain. no, nyt me sitten eilen saatiin se viimein valmiiks ja lopputulos on omasta mielestä aika onnistunut. potter on hieno mies, perinne_esine ja suku_kalleus. kyllä, tiedän ettei sanat sovi, tiedän kyllä. se oli läppää.

eikö ole hieno? me ollaa ainaski inkan kanssa ehdottomasti sitä mieltä. 

1 kommentti:

Paula kirjoitti...

potter on hieno niinkuin aina! :D

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce