maaliskuuta 22, 2014

tapahtumia hiatuksen ajalta

[] olen kuunnellut uusia albumeita ja rakastunut uusiin bändeihin
[] olen käynyt katsomassa elokuvia (korso!!)
[] olen rutistanut kissaani enemmän kuin koskaan
[] olen ostanut paljon uusia vaatteita
[♥] olen käynyt poikaystävän kanssa kanarialla
[] olen värjötellyt pakkasessa
[] olen ollut vaihtamatta hiusteni väriä
[] olen täyttänyt 19 ja saanut lahjaksi hienoimman hupparin koko universumissa
[] olen nauttinut syksyn tuoksusta
[] olen pukeutunut jälleen hobitiksi ja käynyt katsomassa hobitti-elokuvan ensi-illan toisen puolituisen kanssa
[] olen todennut minun ja kissani olevan sielunveljeksiä
[] olen herännyt joka aamu rakkaan vierestä kahta kertaa lukuunottamatta
[] olen surrut rakkaan koirani kuolemaa ja tulostanut valokuvia muistoalbumiin
[] olen säilönyt kaikki koirani tavarat yöpöytäni ylimpään laatikkoon, jotta ne ovat aina lähelläni
[] olen iloinnut kesästä ja lämmöstä
[] olen käynyt festareilla ja nähnyt lempibändejäni livenä
[] olen vilahtanut alle sekunnin ajan thirty seconds to marsin musiikkivideolla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce