maaliskuuta 14, 2014

i hope you know that you are what my dreams are made of

 photo Untitled3_zps6956915f.jpg  photo Untitled2_zps6757c7df.jpg  photo Untitled1_zps72e76989.jpg oon ollut poissa ihan luvattoman pitkään, tiedän. tarvitsin taukoa kaikesta. lisäksi mun kone hajosi siinä jossain vaiheessa alkukesää, joten ei mulla oikeastaan ollut mahdollisuuksiakaan pitää blogia pystyssä. oon kuitenkin palannut, en tiedä kuinka aktiivisesti, mutta entistä matalemmalle ei voi oikeastaan enää näiden päivitystahtien kanssa vajotakaan. olen melkein päässyt lukion loppuun, tuntuu oudolta että viimeks kun kirjoitin tänne niin olin vielä kakkosella. paljon on tapahtunut ja siltikään ei mitään. jospa mä kirjoitan joku päivä kunnolla mitä mulle kuuluu, tää nyt vaan oli tällanen henkiin herättely. niin ja kuvat on jotain vanhoja viimekesän otoksia. kiitos teille jotka vieläkin olette täällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce