joulukuuta 23, 2012

we're killing time just a little bit faster

kaksi oon onnistunu lisäämään tätä bloggaustahtia ihan kiitettävästi näin vuoden loppuu kohti. se vois melkeen olla mun uudenvuoden lupaus jossei kaikki tollaset pitkäaikaset lupaukset ahistais mua paljon. mun uudenvuoden lupaukset ei koskaan toteudu. en tiiä onko koskaan toteutunu. oon kuullu jokapuolelta valitteluja siitä ettei ole joulumieltä ja ei tunnu yhtään joululta mutta kyllä musta tuntuu! viime vuonna ei niinkään mutta tänävuonna oikeestaan aika paljonkin. tahdon vaan kattoa kaislikossa suhisee ja saksikäsi edward ja käpertyä syömään konvehteja. mulla menee tosi hyvin tähän vuodenaikaan ja siihen nähden, että mulla on aina talvisin kaamosmasennus. tuntuu oikeesti siltä että elämä on ihan semi kohdallaan ja kaikki pahimmat ajat on jo takana. mä tahdon rakentaa mun elämästä ja mun tulevaisuudesta sen arvosen että voin vanhana hymyillä. vaikkei se tapahtuiskaan yhdessä päivässä niin mä lupaan yrittää.

4 kommenttia:

Helmi kirjoitti...

hullun magee kuva! :--o & ihana villapaita

sanna kirjoitti...

helmi ooi kiitos paljon! <3 ja niipä toi villapaita on niii kiva cc:

Essi kirjoitti...

eikä sanna , mä kyllä rakastan sun blogia ♥ ja upee toi kuva !

sanna kirjoitti...

essi hiiii ihana kiitos ♥

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce