joulukuuta 04, 2012

but it flew away from her reach so she ran away in her sleep

miumaumou miumaumou1 hei vain olen ujo ja hiljainen ja sulkeutunut. mut pistettiin musaryhmässä työskentelemään ventovieraiden kanssa ja mä en muuta tehnyt kuin tärissyt ja sulkeutunut ja kadonnut pois. en vain osaa kertoa miksi sosiaaliset tilanteet ahdistavat niin. emmi lähetti mulle eilen tekstarin ja tulin iloiseksi. oon todella pahoillani että en kirjoita mutta ehkä mun ei pitäis luvata mitään kun en kuitenkaan pysty pitämään sitä lupausta. kirjotan tänne kun fiilis on sellainen, jotenkin tää pimeys saa mut vähän sulkeutumaan. ostin uuden villapaidan ja se on sininen ja pehmeä ja voisin vaan olla siinä koko ajan. vanhojen kurssi alkoi ja pituusero on valtava, pitää joskus lisätä kuva missä näkyy mun ja rakkaan pituudet. koska se on aika jäätävää kuinka eripituisia me ollaan. tahdon vaan asua keskimaassa ja olla hobitti joka vaeltaa paljain jaloin, miksen saa olla. voinko vaan palkata gandalfin mun hovimestariksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce