elokuuta 14, 2012

throw me in a dirt pit, don't think about the choices that you make

nyan_nyan moi mä värjäsin hiukset. ne on jotakin punaisen ja oranssin ja vaaleenruskeen väliltä. kiitos kysymästä, kyllä kuolivat ja pahasti. nyt mulla on aivan sairaan pitkä hiusten elvytysjakso edessä, mutta eiköhän se kannattanut. tykkään kovasti kun ei ole enää ihan tummat. punertava sopii mun ihoon hyvin. mulla alkoi tänään koulu. oon kyllästyny jo nyt, aika paha juttu. huomenna on heti normaali koulupäivä 8:30-16:15. onneksi mulla on kullan kanssa tänä vuonna yli puolet kursseista samoja. mulla on kauhea höpötysfiilis mutta en tiiä oikeestaan että mistä puhuisin. sain katalta ja linukselta ihanan sormuksen mutta siitä lisää seuraavassa postauksessa. huomaatteko, mun hiukset on kasvaneet?

Push me out to sea on the little boat that you made 
 Out of the evergreen that you helped your father cut away
 Leave me on the tracks to wait until the morning train arrives 
Don't you dare look back. Walk away, catch up with the sunrise.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce