elokuuta 09, 2012

just remember darling all the while, you belong to me

emmi7 emmi6emmi3 emmi1 emmi2 emmi5
tuokaa mun pikkunen mulle takasin. mun on ikävä ja suru ja kaikki mahollinen samaa aikaa koska emmi jäi kiiminkiin ja mä lensin takaisin vantaalle. parit itkut onnistuin saamaan aikaan lentokentällä kun piti jättää paras ystävä taakse. mulla on emmin kanssa aina kivaa vaikkei me tehtäskää mitään ihmeellistä. mä vaa niin nautin siitä kun saan olla sen pienen hetken parhaan vierellä. mä en tiedä mitä mun pitäis sanoa; mä vaan rakastan sua niin paljon pikkunen. 

and i'll be so alone without you. maybe you'll be lonesome too.
fly the ocean in a silver plane, see the jungle when it's wet with rain.
just remember till you're home again; you belong to me

8 kommenttia:

Paula kirjoitti...

moi sanna oot söpö! ^^

sanna kirjoitti...

polly eeei kun emmi on ! <3

emmi kirjoitti...

sanna tui voi että ku on ikävä yhyy en kestä ):::: me nähään pian taas, mä tiiän sen paa. onneks kale pitää susta huolta <3

sanna kirjoitti...

emmi meijä on pakko nähä pian JA TAHON ETTÄ SÄKI PIÄT MUSTA HUALTA DD: <3

S kirjoitti...

onko mahollista et näin sut oulussa? :D

sanna kirjoitti...

yadell, haha kyllä on mahollista! :DDD ompa jännä

ira kirjoitti...

voi eii :-------( kiva blogi, tykkään erityisesti tästä sun ulkoasusta, hehe!

satelliitti.blogspot.fi

sanna kirjoitti...

ira, oioi kiitos kovasti! c:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce