heinäkuuta 16, 2012

i'm sorry, i'm lost

on päiviä jotka mä tahdon nukkua yli. on päiviä joiden näkeminen kalenterissa sattuu. on päiviä jotka tuottaa tuskaa. sama asia rikkoo uudestaan ja uudestaan ja mä  jään jälleen keräämään palasia. ja mä mietin miksi. ja miten multa riittää vielä kyynel viimeisenkin jälkeen. ja sitten tulee pimeää eikä ole enää ketään joka osottaa oikeaa  suuntaa. kaikki on menny raiteiltaan ja mä huomaan ajattelevani asioita joita mun ei pitäis ajatella. ja vaikka mä sysään ne kauas ne tulee aina takaisin. kaikkein surullisinta on että ne pienet palaset on ainut mitä musta on jäljellä. hengitä, hengitä nyt.
wings too weak1

4 kommenttia:

kikka kirjoitti...

voi sannna, oot ihana ja toi kuva on hieno ! nähään taas pian ♥ :3

sanna kirjoitti...

kikka paw ite olet <3 wäw ikävä

Paula kirjoitti...

wow tää kuva on upee<3 :)

sanna kirjoitti...

paa kiitos polly c:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce