kesäkuuta 08, 2012

strip away the flesh and bone, look beyond the lies you've known

manaattia
ei mun kone oo vieläkään kunnossa. ehkä se ens viikon aikana. tai sitä seuraavan. kauheen vaikee vaan yrittää hoitaa kaikki yksin. mä oon niin tosi väsynyt enkä mä tiedä mitenpäin mun pitäis olla ja mennä ja jaksaa. mulla ei oo mitään velvotteita eikä mitään tehtävää mutta silti musta tuntuu että mä oon niin stressaantunut vaa ihan kaikesta. mä vaa herään joka yö samoihin aikoihin pari kertaa ja kun mä herään niin mua polttaa enkä mä pysty makaamaan. enkä mä saa unta. kale joutuu jaksamaa mun heräilemistä ja ininää ja joutuu heräämää mun kanssa enkä mä tahdo että seki väsyy. mulle kuuluu hyvää ja ei mitään vaihtelevasti mut eiköhän tästä kömmitä eteenpäi koko ajan. väsyttää niin.

A red river of screams, underneath. Tears in my eyes, underneath. 
Stars in my black and blue sky. 
And underneath, under my skin, underneath the depths of my sin. 
Look at me, now do you see?

2 kommenttia:

Paula kirjoitti...

täällä toinen liian väsynyt... Koita pärjäillä<3

sanna kirjoitti...

polly, paapaa jep <3 c: sinä myös

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce