kesäkuuta 14, 2012

no nyt vituttaa

FUCKERS
SAIN MUN KONEKAMAT VIALLISINA HAISTAKAA TE ELEKTRONIIKKA IHMISET PASKAA JOKA ON MAANNUT OJANPOHJALLA NELJÄSATAA VUOTTA JA APEKFOAE JUMALAUTA. KYLLÄ OLEN VIHAINEN AI HUOMAAKO SEN VAI AIJAA TOO BAD PERKELE. SKALPEERAAN KAIKKIEN KIVEKSET. MINÄHÄN EN LANNISTU SAATANA. KALE ONNISTU RIKKOMAA MUN MOPONKI ETTÄ EN TIIÄ MILLON SEKÄÄ TULEE KUNTOON. voi saatana ei voi muuta sanoa taas. anteeksi vaan olen äkäinen. tahon kanahampparin ja muumipeikko ja pyrstötähden nyt. mikään muu ei helpota.

2 kommenttia:

Paula kirjoitti...

voi suaaa... :c

sanna kirjoitti...

no joo oon kevyesti äkäne ku saan korvatun laturinjohon vasta joskus tän kuun lopulla jos sillonkaa... vituttaa sillee kuukausi koneetta varsinki ku en ees ite rikkonu sitä.

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce