toukokuuta 21, 2012

when you say hello, it makes me happier than you could ever know

Photobucket
mä katon tällä hetkellä rakkaan selkää kun se nukkuu mun vieressä kuudetta yötä peräkkäin. ja musta tuntuu etten mä ikinä taho nukkua ilman sitä, mä en ikinä taho päästää sitä menemään mun viereltä. kaipa sitä vois sanoa että mä olen takertuvainen, omistushaluinen, riippuvainen. mun tekee mieli silittää tota olkapäätä ja kuiskata että mä rakastan. koska niin mä teen, nii hurjan paljon että en mä osaa sitä vakuuttaa. mutta tarviiko mun edes. se kaikki näkyy mun silmistä.

And the hours slip away. I always struggle for the right words to say
Cause how could I try to describe in sentences 
that I can't believe a boy like you exists

6 kommenttia:

Roosa kirjoitti...

rakastan lukee sun tekstejä!! nää kuvat on parhautta ja sun blogi on vaan mahtava! =)

sanna kirjoitti...

roosa, äää voi kiitos! oon iha oakeofjao häkeltyny kiva ku tykkäät! C: <3

Paula kirjoitti...

chase coy<3 ja sannaaaa.. te hönöttäjät ootte liisn söpö pari :D

sanna kirjoitti...

hah polly kiitos, näin oon vähä kuullu :DDD !

Katariina kirjoitti...

Oi onpas sulla ihana blogi ♥ Miksenköhän oo aikaisemmin tänne eksynyt :(

Lukijaksi liityttävä :-)

http://noturningleft.blogspot.fi/

sanna kirjoitti...

katariina ojjoj kiitos ! <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce