toukokuuta 02, 2012

there will be another moment we'll meet again

olen hurja
hei en mä ole kuollu, kyllä mä korsossa edellee taaperran. mulle kuuluu kaikkee ja ei mitään. mulla on huomenna terveystarkastus enkä mä taho mennä koska mua ahistaa sellaset iha liian kovaa. on aina ahistanu ja tulee varmaa aina ahistamaa. kyllä mua pelottaa tietyt asiat siellä, kuten se että kummasta kädestä verenpaine mitataan. kaikki selvii aikanaan. valehtelu papereihin ei kannata. mä sain kitaran kuntoon koska kale on parasta ja nyt tota on kiva rämpyttää. vihaan mun fyssanmaikkaa yhtä paljon ku viikko sittenki. oon yhtä väsyny ku sillonki. kaipa tää joskus menee kivempaa suuntaan. kyllä mä oon iha ilonen, mä uskon olevani. mitä ny vähän pelottaa huominen ja muukin. niin joo, ja mä en pidä siitä että ihmisiä kuolee. se on epäreiluu ja ikävää eikä siihenkää voi vaikuttaa.

Sleep well, my friend, there will be another moment we'll meet again.
Just let it go. Sleep well, goodnight, you're something to remember.
I wish that you were here by my side.

3 kommenttia:

Iina kirjoitti...

Osaat kirjottaa tosi ihanasti! :)

krisse kirjoitti...

sun kirjotukset on aina iha sika hyviä :')

sanna kirjoitti...

öäöäöä kiitos molemmille kauheesti oon otettu! <3 CC:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce