tammikuuta 23, 2012

i'm floating around the time

sunset3 sunset2 sunset5 sunset4 sunset
no siis kuvathan ei liity mitenkään yhteen. ei millään tavalla. ne vaan on muistoja kesältä. pahoittelen tiheetä postaustahtia muttakun multa löytyy näitä kuvia joita tahon julkasta niin kauheen paljon. mä ikävöin sinistä otsatukkaa, vielä jossaki vaiheessa mä värjään ruskeeks ja sitte paljon sinistä otsikseen. ehkä kesällä sitte... pompin sinisen ja punasen välillä ikuisesti. eikä siinä mitään, kyllä se mulle käy. luulen että päädyn lopulta kuitenki siniseen.

mä ikävöin emiä ja mä ikävöin emmiä ja mä tulen ja menen kouluun ja siinä välissä mun mielessä pyörii koko ajan tietty ihminen ja unelmoin tulevaisuudesta. eli mikään ei oo periaatteessa muuttunut puolen vuoden jälkeen. enkä mä tahdokaan sen muuttuvan. paitsi etten taho ikävöidä. mutta kyllä siihenki tulee muutos vielä joskus, oon aika varma. kun mä joskus oon aikuinen niin mä pakkaan mun tavarat ja lähen jonnekin muutamaks päiväks tai viikoks tai nii pitkäks aikaa ku tuntuu ja sitten mä vaan annan olla ja mennä ja mä painan ohikulkevat ihmisiä mieleen. nii mä teen.

6 kommenttia:

emi kirjoitti...

rakastan sua hobitti. ♥

sanna kirjoitti...

EMI ;_____;; <3 MEH MISSES YOU MAH HOBBITMAN <3 mäki sua aodpawdpaskdf tahon sinne <3 ;___;;

emi kirjoitti...

sannaaa ♥ MEH MISSES YOU 2 ): ! yy juu mast kam hier :c

Paula kirjoitti...

Mä tiedän ketä sä ikävöit. Mäkin ikävöin yhtä ihmistä. Ja sanna mä oon miettiny ton saman jutun toteuutamista. Pakkaa vaan tavarat ja lähtee jonnekkin paikkaan randomisti.

sanna kirjoitti...

emi, JAG VILL KOMMA OCH VISIT DU !!!!!!!!! huomaa ku panostin oikee ruotsiks :C
polly, jep mä tiiän että sä tajuuuuuut tän :c asd lähetää karkuun

emi kirjoitti...

arvostan sun truuruotsalaisuutas (; ♥ t. eroticpippin

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce