tammikuuta 26, 2012

i'll promise you that i won't leave you alone

cold2 se on hassuu kuinka mieli menee vuoristorataa. outoo ajatella että päivällä oli ihan ilonen ja sitte taas vähemmän ilonen. outoo että jotkut päivämäärät nostaa kyynelet silmii, muistuttaa ja satuttaa. outoo että ihmisen silmistä näkee miltä siitä tuntuu. outoo että jonku hymy voi olla niin piristävä. outoo kuinka vähän jaksaa. outoo että päivää vaille kuukausi.

on se vaa niin että onnellisuus on jotain isompaa ku yks kokonainen päivä. mulla ois niin paljon sanottavaa ja kerrottavaa muttakun muillaki on hankalaa jo valmiiks enkä mä taho tehä kenenkään oloa pahemmaks. en mä taho nähä ihmisii surullisina. yhellä matikantunnilla mun kaveri kirjotti mun vihkoon kappaleen joka mun pitää kuunnella. mä itkin kun kuulin sen. se vaan kuvas kaikkea niin hyvin ja musta tuntu että joku tajuaa. tai jotenki.
mulla on huono päivä, mut kaikki on aina niin helvetin hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce