joulukuuta 31, 2011

this one's for the torn down

vammane1 vammane2
this one's for the lonely, the ones that seek and find only to be let down time after time.
 this one's for the torn down, the experts at the fall. common friends get up now you're not alone at all.

vuosi 2011 on ollu mulle melko vaikea näin henkilökohtaisista syistä. mutta tänä vuonna mä olen tutustunut yhteen mun elämäni tärkeimpään ihmiseen josta mä aijon pitää kynsin ja hampain kiinni ja jota ilman mun on oikeestaan melko mahotonta kuvitella mun elämää nyt. enkä mä tahdo ajatella, eikä mun tarvitsekaan. mulla on uudenvuodenlupaus jo valmiina mutta se on liian henkilökohtainen asia tänne julkaistavaksi. sanotaanko nyt kuitenkin että sen toteuttaminen tulee olemaan vaikeaa, mutta loppuviimeeks siitä on vaan hyötyä mulle. eikai tässä sitte sen kummempia, eli pidemmittä puheitta toivotan erittäin hyvää uuttavuotta 2012 kaikille bulletproof heartin lukijoille! toivotaan ettei se maailmanloppu iske ainakaan ihan vielä. ei nyt sillä että mä todellakaan uskoisin niin tapahtuvan mutta siltikin.

3 kommenttia:

Paula kirjoitti...

hyvää uutta vuotta sanna<3

sanna kirjoitti...

aw paula oot söpö :D <3

Paula kirjoitti...

sä oot<3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce