joulukuuta 30, 2011

only silhouettes left of what we used to be

wää1 wää3
mä en nyt tiiä että mikä mun ongelma oikee on, mulla on ideoita päässä mutta mä en saa niitä tuotettua mitenkään. se on niin turhauttava tunne. varmaa kohta pää räjähtää näitten ideoitten takia, eikä mulla siltikään oo oikeestaan inspiraatiota tehä mitään. koitan yöllä kuvata yhet kuvat mitkä mun on pitäny kuvata jo ikuisuudet. ehkä se onnistuu. jotenki mua suututtaa itteni. tai nii, oon pettyny.

oon jotenki ihan sekasin ihan kaikesta. mulle on sattunu tässä parin kolmen päivän aikana paljon. positiivisia juttuja, ei negatiivisia. pitää vaa pitää kiinni kaikista lupauksista mitä oon tehny. mulla on uudenvuoden lupaus keksittynä valmiiksi. mä pystyn siihen. toivottavasti kellekään ei jääny sellanen fiilis että oisin surullinen, ei, mä en oo yhtään surullinen. mulla menee paremmin kun aikoihin ja se tuntuu oikeesti hyvältä.

2 kommenttia:

Heidi Christina kirjoitti...

ihania nää sun kuvat! mil muokkailet? :--)

http://heidichristinas.blogspot.com/

sanna kirjoitti...

heidi christina, kiitos kovasti! tän postauksen kuvat on muokattu adobe photoshop cs2'lla c:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce