marraskuuta 09, 2011

this world will never be what i expected



ihmiset on nii vaikeita. ei niitä osaa tulkita yhtää mitenkää. millo ollaa vihasii ja millo ylimpii ystävii. kaikkein hienointa on että mä en ees tiiä mitä mä oikee teen väärin saadessani ne suuttumaa mulle. harvinaisen haastavaa yrittää olla ilonen ja reipas ja tiesmitä ku ihmiset ympärillä on ku perseeseenammuttuja uroskarhuja keskitalvella. pikkuhiljaa  alkaa jo mietityttämää että mitä helvettiä. niin ja btw, oon harvinaisen tyytyväinen itteeni kun sain viimeinki toteutettuu tän kuvan jota oon miettiny jo pitkään.

mua kyllästyttää istuu kipeenä himassa. toisaalta kyllä mä ehkä täällä kuitenki mieluummin oon ku ah-niin-ihanassa tikkurilan lukiossa. kelasin eilen että voisin tänää juoda teetä, nii että aattelin toteuttaa tänki yksinkertasen suunnitelman tässä jossai vaiheessa päivää.

3 kommenttia:

emi kirjoitti...

MEH LOVE JU. Ihmiset on vaikeita otuksia, ei ymmärrä. Onneksi hobittien kanssa on helpompi keskustella. Ja rakastan tota kuvaa :c ♥ PARANE PIA ps. juo hyvää teetä paljolla maidolla

sanna kirjoitti...

PAW EMI OOT IHANA onneks hobitit on helpompia ku ihmiset ♥ ja kiitls pawaw meh loves u too! ♥

emi kirjoitti...

hobittimius on hieno asia ! tuitui ♥

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce