marraskuuta 07, 2011

hahmotellaan säännöt jotka särkyy kuitenkin


onnelliset tunnit alkaa viimein väsyttää, käännä se pois, käännä se pois

oon onnistunu taas sairastuttaa itteni ja tällä hetkellä musta tuntuu että mun aivot valuu pikkuhiljaa solu solulta ulos mun nenän kautta. tää ei oo mitää kauheen kivaa, sen voin lupaa. toivottavasti menis pian ohi, jatkuvasti kauheen kylmä, nenä vuotaa ja kurkku on aivan sairaan kipee. ärsyttää vähän, mulla on nii huono vastustuskyky nykyää ja tuntuu että oon koko ajan kipeenä. enkä tiiä mistä sekää johtuu.

on ihan superharvinaista että kuuntelen suomenkielistä musaa, mut apulannasta mä oikeesti tykkään. siitä tulee jotenkin mieleen 2000-luvun alkupuolet kun olin vielä ihan pieni. oon muuten käsittäny että oon vielä ihan hirveen nuori ja pieni. käsitin sen ku tein ihan tylsistyneenä mun elämänkaaritehtävää terveystiedon tunnille, ja se mun kaari oli niin lyhyt. siitä se oikeesti johtuu. kun mä oon vielä niin kauheen pieni.

2 kommenttia:

emi kirjoitti...

voi ei ): sairastuit sitte yhy paa. :c parane pian toveri♥

sanna kirjoitti...

jep, pakko rakastaa tätä kauheeta flunssaa :cc ja koitan mä!

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce