lokakuuta 04, 2011

sinners never sleep

sain taas hienon päähänpistoksen tapani mukaan ja päätin että HAHAA nyt värjään haalistuneen turkoosin raida lilaksi vaihtelun vuoksi. siinäpä tuo nyt killuu ja mun ohimo on pinkki mutta sitähän ei kukaan tiiä. otsikset pelastaa. ♥  hiukset on mukavan kätevii ku niitten väriä voi muuttaa kivasti. pitäs saada vaan blondattua iha blondiks nii sitte siihe sais yhistettyä vielä enemmän värejä ku näihin wnb vaaleisiin.

JOO. you me at sixin sinners never sleep - albumi = best shit ever. voitte arvella että olin pikkuse täpinöissää ku kuuntelin näitä biisejä ekaa kertaa. nyt taijanki olla taas sitte pari viikkoa jumittunu pelkästää ym@6'n pariin, mutta toisaalta ei se mua häiritsekkään joten mikäs siinä. 

mulla oli tänää enkun koe ja se oli aivan sairaan helppo, en oottanu että ois ollu iha noin iisi kuitenkaa vaikka en mä sitä kovin haastavakskaan osannu olettaa. kelpaa mulle kyllä paremmin kun hyvin, ENA1.4 - kurssi satavarmasti suoritettu koska se koe meni mun mielestä tosi hyvin ja tiiän että ainaki pääsen läpi. siinä kokeessa oli yks tosi kiva tehtävä, piti kirjottaa kirjotelma aiheesta 'five steps to happier life' ja meitsi kirjotti ilosena siellä ja aloin siinä kirjottaessani kelaamaa taas että miten olla onnellinen tai miten edesauttaa onnea. 

be yourself, it's something that you're best at. and please, remember to smile.

5 kommenttia:

emi kirjoitti...

oot nii söpö ♥ haluun korsoutua, oltais ilosii ja mentäis kattoo smurffei. ):

ONNEKS SUN KOE MENI HYVI ♥

sanna kirjoitti...

KORSOUDU )8 mä taho että sää korsoudut )8 <3 oot ihana

Paula kirjoitti...

sannaaaa oot söpö<3 ja noi kuvat on ihanii :))<3

kikka kirjoitti...

HEI MEILKI OLI TOI AIHE EKAN ENKUN KOKEEN AINEESSA ! mulla tuli siitä niin huono ja selitin muistaakseni jotain kamalaa. häpeen sitä :DD

JA TULE MEILLE ENSI VIIKON VKL'NA OKE KIITTI MOI.

sanna kirjoitti...

polly, haha ite oot (: ♥
kikka, OKEI MÄ KATON ONKS MUL MITÄÄ SILLO ja musta se oli iha sika kiva aihe kirjottaa ja mun mielestä siitä munomasta tuli jopa iha hyvä! :D

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce