lokakuuta 05, 2011

koeviikko ohi


musta tuntuu että oon kutistunu yön aikana hobittikokoseks. ei se mua kyllä toisaalta haittaa, mutta jokatapauksessa vähän ihmettelen miten yhtäkkii näytän nii pieneltä. rakastan mun hiuksii entistä enemmän koko ajan, lisäsin niihi tohon toisellekki sivulle tollee lilaa, siitä tosin tuli pinkkiä mutta siis. tykkään kyllä enemmän ku paljon.

voi että, huomenna mulla alkaa uus jakso ja mua ei pätkääkää kiinnostas nyt panostaa kouluu eikä todellakaa opetella uutta lukkaria ja ettiä taas niitä luokkia ... eih. pitääkö kaikki aina tehä nii vaikeeks? meijän lukio on pohjoismaitten suurin ja se kyllä näkyy kanssa siinä luokkien määrässä. talos on kolme kerrosta ja luokkii tuhottomasti liikaa. koitappa siinä sitte muistaa että missä nyt sattuu olemaa luokka nimeltä limerick. alkaa muutenki jo pikkuhiljaa ottaa päähä koko koulu.

mutta on mulla hienojaki uutisia. sorruin tilaamaa emp'ltä paitoja. kyllä, minä, empiltä. vaikka oon vannonu että siitä ylihinnotellusta paskasta en mitää osta mutta ostimpa nyt kuitenkin. olenko tyhmä, kyllä. näitä nyt sitte odotellessa... niijoo ja tilasin näitte lisäks jotai muutaki aivan sairaan upeeta ja coolia ja makeeta ja ties mitä, mut ette saa vielä tietää mikä se on. vasta sitte ku toi paketti saapuu.

2 kommenttia:

Paula kirjoitti...

meijän pikkunörtti on söpö<3

sanna kirjoitti...

hahha aina eiku :DD

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce