syyskuuta 19, 2011

mun korvat on tylsät

oon tänäänki ollu vaa erittäin kipeenä enkä sitte nii mitää muuta. oon vaan istunu, torkkunu, ja yhtäkkii vastaanottanu nii pirusti tekstareita yhen päivän aikana. viieltä eri ihmiseltä. kummallista. tänää on selvästi tekstaa-sannalle-päivä.

päätin tässä kipeyshöyryissä että venytän mun korvat 12mm. nythän nää on kympit, muttaku tekee nii pirusti mieli venyttää taas ku ollu jymähtäneenä tähän kymppiin molemmat reijät jo helmikuun alusta asti. kaipaan taas vaihtelua... toivottavasti äiti ei tapa mua vielä.
äiti kyllä uhkas tarkistaa jokasesta uuesta korusta että onko ne samankokoset ku edelliset mutta vittako minä välitän. suututtaa tollane kiihkoilu jostai venytyksistä, varsinki ku ne on näin pienet. niin ja otin kaikki muut korvikset pois paitsi nää venärit, mukaanlukien rustokorut. huhhu.

sitte oon vaan kuunnellu musaa. alapuolella kaks ehdotonta tänhetken suosikkia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce