heinäkuuta 11, 2011

if life was a movie

gregory and the hawk - boats and birds

siinä mun tän päivän tekemiset; oon lukenu. ja sitte löysin nätin kukkasen ja päätin ottaa kuvan. kukaa ei tietenkää arvaa mitä mä olen lukenu eheeei...

mulla on ollu koko päivän semmonen tunne ku pitäis tehä jotain mutta en oo toistaseks saanu mitään aikaan. vaihteeks. oon jumittanu jo niin monta päivää himassa etten jaksa enää edes laskea. tekee kauheesti mieli lähteä jonnekin, mutta sitte ku mietin nii jaksanko mä oikeesti. toisaalta nii kauheen uupunu olo.

oon miettiny tässä että millasta olis olla mukana elokuvan teossa. kuinka siistiä olis vaikka olla se ihminen joka huolehtii kaikista pienistä yksityiskohista lavastuksessa ja vastaavaa? musta se ois aika hienoo. aatelkaa nyt, säätää kaikkee pientä siellä lavasteitten kimpussa. musta se olis niin unelmatyö.

2 kommenttia:

Paula kirjoitti...

sellane työ ois aivan ihanaa! ja ihana kuva<3

sanna kirjoitti...

NO ÄLÄPÄ VAAN tahtosin nii paljo sellasee töihi oikeesti! ja kiitos <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce