toukokuuta 09, 2011

paidat tuli jee !

tänään nää tuli postilaatikkoon jee! ei kestäny ku viikko, koka viime maanantaina mä nää tilailin ja nyt jo tuli perille. älkää välittäkö tosta severed hands paidasta, se menee vähä hassusti tossa kuvassa. tykkään kyllä molemmistä iha tosi paljon yay! ahistaa ku huomenna on terveystarkastus enkä tahdo puhuu sille terkkarille mitään. en oikeesti taho jutella sille 'mukavii' mun elämästä ja nyökkäillä ilosena. sitä paitsi en muista mitä oon viimevuonna sille vastaillu, koska kusetin kaikki vastaukset ja loin itestäni täydellisen lapsen kuvan, hyvä minä.

olin tänää ulkona kavereitten kanssa. keinuin, otin kovat vauhit ja hyppäsin. seuraava mitä huomasin oliki että pyörin maassa kovaa vauhtii eteepäi, ei mua kerenny sattuu ku kaikki tapahtu nii nopeesti. eli joteski onnistuin kaatumaa ja ku vauhti oli nii kova ni pyörin maassa. jotai viidentoista minuutin päästä mua alko sattumaa kyynerpäähä ja huomasin että siin oli haava ja lähteny nahkat. oon taitava, ette voi väittää muuta.

3 kommenttia:

Paula kirjoitti...

sanna ei näin :)

sanna kirjoitti...

niin no samaa aattelin itekki :D varsinki sillä hetkellä ku tein sen saman toisen kerra koska "enhän mä nyt kahta kertaa voi feilata" vaan kuinkas kävikään...

Paula kirjoitti...

sanna.. EI NÄIN xDDD

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce