toukokuuta 06, 2011

jos mä nyt lähen niin tuutko sä mukaan

koulussa kamera mukana ja voi vaan arvata mitä siitäki taas tuli. kasapäin kuvia inkan ilmeistä, emilistä puhaltamassa saippuakuplia, paulasta kuuntelemassa musaa ja janitan converseista. kyllähän noita muitaki apinoita kuviin eksyi aika tiuhaan tahtiin.

oon jutellu vanhempien kaa sellasesta, että lähtisin käymää oulussa ensviikon viikonloppuna. en oo saanu noista vieläkää selvää että oonko nyt pääsemässä vai en, mutta hyvältä näyttää tähän mennessä! tää vois ehkä jopa toteutuakki, ja vihdoin pääsisin käymää ku viimeks ollu 2010 heinäkuussa. liian pitkä aika olla poissa sieltä, emmiki on ollu täällä sen jälkee kaks kertaa.

välimatkat on suhteellisen perseestä enkä voi uskoo et siitä on ikuisuus ku oon nähny emmin ja emin viimeks. musta on nii hassuu ajatella että jollain ei oo kavereita kaukana, jollain kaikki on lähellä. onnekkaita.

oon myös miettiny että millasta olis jossen asuis korsossa. oon tullu siihen tuloksee että kyllä mä ehkä kuitenki kaikkein mieluiten täällä asun, täällä on nii paljon hyviä kavereita. käsittämätöntä miten paljon täältä löytyy porukkaa ottaen huomioon ettei tää nyt oikeesti mikää kauhee superhypersuuri alue ookkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce