maaliskuuta 28, 2011

you know it's the right one

Arvostan omaa kykyäni näyttää tyhmältä tilanteessa kun tilanteessa. Musta tuntuu että ehkä mun kannattais mennä nukkumaa ennen ku saan muita tyhmiä ideoita kuvata itteeni ja koiraa pihalla missä oikeesti ei todellakaan paista aurinko ja missä on harmaata ku harmaakarhun perseessä. Hups, eipä ookkaa enää, just ku pääsin sisälle nii alko paistaa aurinko. Ihanaa. Arvostan myös tätä mun tuuria. 
Mulla on sellanen olo että tahtoisin tehä mun hiuksille jotain kivaa. Tekis mieli vetää otsis ja muuteki eestä punaseksi ja muute ruskeeta sitten, mutta en nyt tiiä. Loppujenlopuks päädyn kuitenki johonki tylsään lopputulokseen joka ei miellytä mun eikä kenenkään muunkaan silmää. Hienoo Sanna, just näin.
Ei mut iha tosi, ois kivaa kerranki saada sellaset hiukset kun ite haluaa eikä sellasii mitkä äiti haluu. On turhauttavaa ku ei saa ite näyttää siltä miltä tahtoo vaa saa kuulla koko aika jotain ulkonäöstään omalta äitiltään. Millon on otsikset liia pitkät ja tulee silmille, millon on huonot kengät ja millon on housuissa reikiä. Huoh äiti, ketään ei kiinnosta onko mun legut ehjät vai ei tai että oonko piirtäny tähtiä mun lökäreitten polveen, deal with it. 
Ihan tälleen muistutusmielessä, älkää unohtako näitä poikia! Mun kaks suosikki-idioottia, Sammy ja Dean. Oon taas tässä lähiaikoina kattonu Supernaturalin ykköskautta ja nostalgisoinu vähän lisää. En tiiä mikä näissä kahessa viehättää mut onhan noi nyt aika sulosia, ette voi kieltää.

Supernatural on kuulunu mun suosikkisarjoihi ikuisuudet, siitä lähtien kun se alko pyörimään telkkarissa. Muistan ku aluks en saanu kattoa sitä koska olin ensinnäkin niin nuori ja se alko yheksältä jollon mun piti mennä nukkumaan. Tahoin kattoo Supernaturalia joka tapauksessa, joten hiivin aina alakertaan kattomaan sen salaa ja palasin sitten omaan huoneeseen ihan kun mitään ei ois tapahtunut. Kakkoskautta sain jo ihan luvan kanssa kattoa vaikka äiti ei vieläkään tykänny kun valvoin niin "myöhään".

Supernaturalissa on vaan sitä jotain mikä jaksaa viihdyttää mua kerrasta toiseen. Muistan jaksot ulkoa, mutta se ei haittaa, jaksan silti kattoo Deanin ja Sammyn typeriä juttuja uudestaan ja uudestaan. Gotta love them.

Ehkä meen nyt kattomaan vähän lisää Supernaturalia, nauramaan, itkemään ja muuten vaan fiilistelemään näiden kahen hölmön tahdissa. Hyvä idea.

4 kommenttia:

Varja kirjoitti...

En tiä seuraaks mun blogii ollenkaa, mutta ethän pahastu et mainitsin sut siellä? :)
http://nutparade.blogspot.com/2011/03/can-i-pull-out-all-stops-and-get-out-of.html

sanna kirjoitti...

en pahastu ollenkaa :D voooi kiitos. <3

kikka kirjoitti...

Heisanna, mulle tuli tos mieleen et mikä fisheye toi on :--)?

sanna kirjoitti...

angst oon kehari enkä oo vastannu sulle ku en oo huomannu sun kommettii. :C mut siis se on joku samyangin, hyvin toimii tykkään <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce