maaliskuuta 27, 2011

it must be the angels on a rampage

Tänään mä olin jo aavistuksen toimeliaampi kun eilen, ja lähin kirpparille. Sieltä tarttu mukaan ihan peruspunane huppari, mistä oon ilonen, ja ketjuja joista tehdä kaulakoruja. Ja sitten. Sitten silmiin osu se mitä oon metsästäny pitkään. Meinaan polaroid-kamera! Meinasin hyppää kattoon ku näin sen, innostuin iha törkeesti ja mun oli pakko se hankkia. Ja tässä sitä nyt ollaan, polaroid-kameran omistaja.
Nyt kun mietin niin miks mä ton oikee ostin, eihä siihe valmisteta enää ees filmiä. Mutta toisaalta ihan sama, siitä saa hienoja kuvia ja voinhan mä jostain sellasta filmiä vielä metsästää ihan hyvin! Yey, Sanna is happy.

Sunnuntait on oikeestaan aika turhia päiviä, jos ei nyt lasketa sitä että se on tyyliin ainut päivä millon ehin käydä kirppareilla. En tee yleensä sunnuntaisinkaan mitään, ootan vaan kauhulla maanantaiaamua ja sitä herätystä ja lähtöä kouluun. Aika moni mun kaveri kokee sunnuntait turhiksi, mut toisaalta jos ei olis sunnuntaita niin meijän viikonloput kestäis vaan yhen päivän, jota mä en ainakaan kestäis.
Joten nimetkäämme sunnuntai viralliseksi lagauspäiväksi! 
Tässä teille ehkä kaikkienaikojen paras musavideo. Kun näin tän ekan kerran nii nauroin. Tää on vaa nii hyvä, ja musaki vielä kaikenlisäks! Ai että, oispa viikko sitte sunnuntai nii tänää ois MCR. Miks keikat menee aina niin nopeesti? Pyh ihan perseestä sanon minä. 
Otin kirpparireissun jälkeen kuvia noista meijän villeistä (Roosa ja Oliver). Kalansilmäobjektiivi on kaveri, koska nauroin ihan liikaa noitten hönöjen ilmeille ku kalansilmä sai ne näyttämää vielä tavallistaki hassummilta. Kyllä sieltä pari ihan kelpokuvaakin tuli, ei sen puoleen.

Tänää on Emin synttärit. Emi on mun upee kebabaveli, toteemipaalukaveri jonka kanssa palvon auringonjumalaa, ihminen jonka kaa fädään hesessä ja jonka suuhun oon tehny reijän. Ja ihminen jonka kaa oon juossu Emmin junan perässä kun se on lähteny Tikkurilan asemalta ja joka on juossu mun junan perässä kun mä oon lähteny Turusta. Ja ihminen jonka selästä mulla on kuva. Emi on ihana.
Mitä sitä enempää selittelemään kuin:
ONNEE PIKKUNE 15-VUOTTA! Pidäkki kivat synttärit vaikka jouduitki raahautumaa kirkkoon kattomaa Jeesuksen pottaa ynnä muuta hauskaa. Oot kohta vanhus, tuut sitte mun kaa palvelutaloo ku aika koittaa. Sitte pelataa pasianssii ja uitetaa meijä tekohampaita vesilasissa ja puhutaa siitä kui sillon ku me oltii nuoria nii oli PRING MII TÖ HORITSONIT ja kaikki vastaavat tällaset ja kuinka me saatii turpaa ja kuinka skins oli hieno sarja.

Ei mulla muuta, ihan hieno päivä ollu tähän asti ainaskii!

6 kommenttia:

Paula kirjoitti...

voi miten söpöjä kuvia sä saitkaan oliverist ja roosast! tuitui ne on niin sulosii<3<3 ja toi musavideo! Se on vaa nii paras! :D

sanna kirjoitti...

kylläkyllä niistä saa aina söpöjä kuvia mums c: KYLLÄ musavideo on eeppinen!

emi kirjoitti...

AAAA SANNAAAAAA <3 OLET EHKÄ IHANIN IKINÄ : D <3 AWEAWDJASIF EN KESTÄ <3 JOO PRING MII TÖ HORITSONIT VIEL TÄNÄ KESÄNÄ EIKSNIIN TUUKK..SANNA? EIKU JARROD EIKU SANNA EIKU SIIS.. NENÄTOVERIT KUNNIAAN JA KIIKUSKELLAA SIT KIIKKUSTUOLEILLA JA LAULETAAN "VII VILL NEVER SLIIIP KOS SLIIP IS FOR A VIIIIK" eiku siis

sanna kirjoitti...

:DDDDD AAWW <3 TÄNÄ KESÄNÄ PRIN MII TÖ HORITSONIT KYLLÄ PAKOLLA! <3 NENÄTOVERI :DDDDDDD HAHAAHAH KYLLÄ LAULAMME :DD EI VITSI VOIN KUVITELLA NÄYN :DDDDDDDD

kikka kirjoitti...

Kui hieno tää sun uus ulkoasu ! :) i like ♥
Ja näin btw. jeejee mun nimi ja mustajulmasensuuri. hoho. Ja vähän ihana toi kamera :----D tuui.

sanna kirjoitti...

oho tää ei näköjää postittanu mu edellistä kommenttia. )8 mut siis paw kiitos <3 ja me ollaa eminki kaa sensuureita! :D

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce