heinäkuuta 03, 2012

minä vain odottelen nälkäkuolemaa enkä liikauta sormeanikaan

pasi2 pasi1 mä oon kuumeessa. taas. ihan liian uskomatonta. huomenna terveyskeskukseen. ei tosin sen kuumeen takia. huomenna ottamaan passikuvat. huomenna hakemaan opiskelijakorttia vr'ltä. huomenna on virastopäivä. huomenna kai varaan junalipun tikkurila-oulu. en oo syöny oikee mitään tänää. herneitä. pari palaa valkosuklaata. kuumeessa ei vaan tee mieli syödä. mutta nyt oon oottanu mun pizzaa sata vuotta. eikä se vaa saavu. taidan vaa kärsiä hitaan nälkäkuoleman.
* ja kun pizza saapui yli tunti sen jälkee ku se tilattii niin se oli paskaa ja pelottaa että oksennan. ihanaa. hyvä korso. se oli ihan oranssi. hyi. *

 kulta pakotti katsomaan nälkäpelin tässä muutama aika sitten. oli sen vuoro valita mitä leffaa mennään kattomaan. ei se ollut niin paska kuin kelasin, vaikka hahmot oli erinäköisiä kuin mä olin lukiessani ajatellut. siitäkin on tosin niin kauan etten edes muistanut kaikkia. positiivista on että unohdin jo miltä ne näyttelijät näytti. voin taas lukea ja miettiä ne minun omakeksimät kasvot. gale oli ruma. ei galen kuulunut olla ruma. peetan kuului mutta ei se ollutkaan. hämmennys. tulipalo oli juuri oikeanlainen. tulipallot. suurin murhe oli että niillä oli väärä haymitch. ihan tosi väärä.

2 kommenttia:

kkiki kirjoitti...

wääää onks sun otsa purple tai huijaaks kuva ? ♥ anywayz on ihana :3 and meh agrees; Haymitch oli huono

sanna kirjoitti...

IT IS PURPLE INDEED! ihi pudding c: <3 JOO HAYMITCH, se oli jotenki nii väärä DDD: mut muuten ei ees ollu nii paska leffa ku luulin!

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce