toukokuuta 16, 2012

there must be something more

Photobucket
mä kirjotan koulun koneella. tässä on ie, se on jo tarpeeks paha rikos. mutta ie ei tue bloggeria. joten mä en tiedä yhtää miltä tää teksti tulee näyttämää mutta mitä pienistä tai suurista tai keskikokosistakaan. mä oon vähän hassu persoona. mä teen asioita joita mun ei pitäis tehä mutta silti mä en ees ole niin hajalla ja rikki kun mä kelasin että mä olisin. en mä sitten tiedä että onko se hyvä vai huono vai piilotteleeko mun mieli jotain pahoja tunteita joita tästä pitäs tulla. kai sekin aikanaan selviää. tai ainakin mä voin koittaa selvittää kaiken. tiedä sitte että tuleeko mistää mitään. sekavaa.

mun elämään kuuluu sekasortoa siinä itsessään. mä en tiedä että miltä musta pitäs tuntua tai että pitäskö mun piilotella niin kuin ennen vai ei vai mitä mun pitäis tehdä. sekasortoa. ja jokaselta taholta kaadetaan jotain uutta ja hämmentävää niskaan. mä kuitenkin pidän siitä miltä mun tulevaisuus näyttää tällä hetkellä. vaikka mä oon sekava ja vaikea niin kaikki ei oo muhun kyllästyneet. mä hain vr'n opiskelijahösselin koululta tänään. mä pääsen pian kiiminkiin. se on tärkeää.

2 kommenttia:

emmi kirjoitti...

sanna paa mä rakastan sua

sanna kirjoitti...

emmi mä rakastan sua tiiät sen <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce