huhtikuuta 15, 2012

lievää materialismionnellisuutta havaittavissa

pp JUUJUU pp JEEJEE pp lalala pp hyi pp laamoja kaikki
me käytii kullankaa lauantaina stadissa vähä tuhlaamassa vaikka en mä ikinä tuhlaa. kulta osti vihreet converset ja mä ostin sinimustat vanssit jotka oon joskus aikoja aikoja aikoja sitte linkannu tänne blogiinki. aika jännää sinällään. mä en vieläkään pidä ihmisistä jotka huutaa keskellä yötä, ne pelottaa mua. mut kaikki tulee vissiin olemaan kunnossa ja ok. mulla on huomenna palauteaamupäivä ja mua vähä mietityttää että mitä numeroita mä mahan saada mutta en mä siitä jaksa stressata. tulee mitä tulee, enköhän mä kaikista läpi päässy tai ainaki toivon kovasti nii.

kulta on vammautunut yksilö eikä se pysty pelaaman super mario galaxy kakkosta ilman että sitä alkaa pyörryttämää. mun oma on oikee urhoolline ja kestävä. ei se mitään koska tykkään siitä silti nii hirveesti. on huvittavaa kattella sen ilmeitä ku se pelaa tosa noi nii tosissaan. hassuu kuika se saa mut hymyilemää vaa olemalla tossa noin, mukava tunne. nyt se hermostu liikaa tohon peliin, me taijetaa lähtee ulos ja kahvilaan koska pakollinen korsohengaus. huhhu heippa.

6 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Ihanat noi molemmat kengät!!
Ui ku ootte noin tui:3 hihi rimmas

sanna kirjoitti...

hannaino; vooi kiitos kiitos c:

kataqyciao! kirjoitti...

OIKEESTI SANNA NYT ON PAKKO SANOO VAAN ETTÄ _TUITUI_____________ !!

sanna kirjoitti...

kata wäwäw aww kiitos kauheesti <3 C:

Iina kirjoitti...

ihan mahtavan väriset converset! :))

http://jivingsoul.blogspot.com/

sanna kirjoitti...

iina jep sanoppa muuta! C:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce