maaliskuuta 22, 2012

ville haluaa keksin

deep shit2 deep shit3 deep shit1
sain äskö vuosisadan naurukohtauksen. kulta on vammanen ja tahtoo sabotoida blogitekstin. mulla ei kyllä oo mitään kerrottavaa mutta mä ajattelin kirjottaa kun mä oon ilonen. tai niitäki tekstejä kaivataa välillä ku mua hymyilyttää. mä siivosin tänää mun huonetta eikä mua edes haittaa että mun näppis on menny ihan säpäleiks. mä pyöräilin juna-asemalle ja kuuntelin samaa aikaa lifehousea ja musta se on aika hyvä tapa alottaa aamu. tai jotain sellasta.

paa. mä tahon nukkua pitkään ja herätä vasta sitten ku tuntuu hyvältä ajalta herätä. eikä kukaan tulis häiritsemään eikä kukaan sanois että oon huono ku nukun vaan. shortsit on kivoja. ei tässä mun puheessa tai kirjotuksessa oikeestaan ole mitään järkeä eikä pääasiaa eikä mitään. kale on hintti mutta se on ihan ok koska se ite käski mun kirjottaa tämän julmuuden. oivoi. musta tuntuu että tahon jätskiä mutta kuka tietää, ehkä mä saan sitä vasta kesällä.

5 kommenttia:

Paula kirjoitti...

äää mul on ihan kamala ikävä shortsi kelejä. ja te pikku hönöttäjät!! ootte iha höpsöjä<3 :D

sanna kirjoitti...

polly MULLAKI ON JA ite oot höpsö:D<3

Anna Käyhkö kirjoitti...

tosi kivat shortsit : )

lauantaimurhetytto.blogspot.com

kikka kirjoitti...

oikeesti tuun ja hakkaan sut koska oot nii täydellinen en kestä <3

sanna kirjoitti...

ansma kiitos mäki tykkään!
kikka IHANA MUN ON SUA IKÄVÄ <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce