maaliskuuta 27, 2012

how do you pick up the threads of an old life?

Image and video hosting by TinyPic
nyt oikeesti; ne bloggaajat jotka saa ladottuu satatuhatneljäkymmentä kuvaa yhteen postaukseen - miten te teette sen? pakko nostaa hattuu teille ja korkeelle koska mua alkaa ahistaa se että ne kuvat ei sovi yhteen. en mä tiedä mistä seki tunne kumpuaa, oli mulla tähänki postaukseen teille nii monta kuvaa mut en mä vaa kykene julkasee niitä samassa rysäyksessä. mulla alkaa huomenna koeviikko ja eka koe on kemiaa enkä edes tiiä mikä on mooli. kyl mä lupaan että mä luen ku lopetan tän postauksen tai jotain. sitä vaan että kolme kuukautta taholla jos toisella. moi kulta. ♥ mä oon vähän ulapalla mut musta tuntuu et tällä kertaa se on ihan hyvällä tavalla. ainaki syvästi toivon et se on niin.


I wanna be next to you and watch you while you sleep,
  holding you, lost inside every breath you breathe.
I dont wanna live a day without you, I just wanna be the one that makes you happy.

7 kommenttia:

G kirjoitti...

huh ihan totta toi kuvien yhteensopivuus! ärsyttää ihan vietävästi varsinkin sellasten kuvien kohdalla, jotka on hyvin onnistunu... mutta pakko sanoo et sun kuvat on kyllä aina ihan huippuja! oot söpö ♥

kkiki kirjoitti...

en voi uskoo et sanon tän koska pelkään hiuksia mutta dear pudding, yer hair looks delicious and i wants to eat 'em ♥

sanna kirjoitti...

ella nimenomaa! ku jotkut kuvat on oikeesti hyviä ja ne tahtoo julkasta mut ei vaa pysty ku ne ei sovi yhteen ... äsh kauheen rasittavaa :c ja aw kiitos kauheesti ♥
PUDDING Y U SO DAMN CUTE ?!?!?!?!?!?! :DDDDD ♥ oikeesti tanssin hetken ympäri huonetta ku sun kommentti oli nii söpö ja piristävä :DDD

Paula kirjoitti...

paaw sanna oot söpö <3 ja muute.. voin sanoo et kemia on ihan perkuleen vaikeeta... :/

sanna kirjoitti...

polly kiitti♥ ja jep niihä se on mut toivon et pääsen läpi :c

terhi kirjoitti...

miten saat noi biisit tollai sikasiististi ?? ;)

sanna kirjoitti...

terhi miten sulla on sama blogin nimi ku mulla ? :DDDDD

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce